Skvělé 8,3
na základě 1142 hodnocení

Poslední komentáře zákazníků

Vybrat typ cestovatele
Skvělé



na základě 1142 hodnocení
  • Čistota 8,6
  • Vybavení 8,3
  • Poloha 8,5
  • Pokojový komfort/standard 8,4
  • Personál 8,3
  • Poměr cena/kvalita 7,8
  • Jídlo/stolování 7,8
Seřadit podle
Ověřená hodnocení

Lisa od Nový Zéland
Pár
Pokoj typu Deluxe
Zůstal 5 nocí v srpen 2016
Definitely liked our stay here!
Great hotel with spacious room, nice pool and helpful staff.
Hodnoceno 23 srpna 2016
Zdá se vám toto hodnocení užitečné?

Hyerim od Jižní Korea
Samostatný cestovatel
Zůstal jednu noc v srpen 2016
good!
Room: wide & clean but expensive...
Hodnoceno 20 srpna 2016
Zdá se vám toto hodnocení užitečné?

Taek-Gwang od Jižní Korea
Samostatný cestovatel
Pokoj typu Deluxe
Zůstal 3 nocí v srpen 2016
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
Hodnoceno 19 srpna 2016
Zdá se vám toto hodnocení užitečné?

Kheng od Singapur
Obchodní cestující
Pokoj typu Deluxe
Zůstal 2 nocí v srpen 2016
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
Hodnoceno 14 srpna 2016
Zdá se vám toto hodnocení užitečné?

Jayesh od Velká Británie
Rodina se staršími dětmi
Pokoj typu Deluxe
Zůstal 7 nocí v červenec 2016
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
Hodnoceno 09 srpna 2016
Zdá se vám toto hodnocení užitečné?

Sungwook od Jižní Korea
Obchodní cestující
Superior
Zůstal 2 nocí v srpen 2016
excellent
very good trouble
Hodnoceno 08 srpna 2016
Zdá se vám toto hodnocení užitečné?

YIRU od Tchaj-wan
Pár
Pokoj typu Premier
Zůstal jednu noc v červenec 2016
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
Hodnoceno 29 července 2016
Zdá se vám toto hodnocení užitečné?

Ruo od Malajsie
Obchodní cestující
Pokoj typu Deluxe
Zůstal 3 nocí v červenec 2016
Good location
Good location, expensive tho.
Hodnoceno 27 července 2016
Zdá se vám toto hodnocení užitečné?

Riko od Japonsko
Samostatný cestovatel
Pokoj typu Deluxe
Zůstal 2 nocí v červenec 2016
It was nice staying here.
It was my third time staying at this hotel and I thought their survise skills were getting better than previous time.
Hodnoceno 27 července 2016
Zdá se vám toto hodnocení užitečné?

Chiang od Hong Kong
Pár
Superior Queen or Twin Room with Smartphone
Zůstal jednu noc v červenec 2016
Comfortable
Appreciated they fulfill our requested.
Hodnoceno 26 července 2016
Zdá se vám toto hodnocení užitečné?


1

Zvolte váš věrnostní program

V horní části stránky klikněte na PointsMAX a zobrazí se vám výběr oblíbených leteckých a věrnostních programů.

2

Zvolte si pokoj s body

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Získejte až 4900 bodů

Každý způsobilý pokoj vám zobrazí počet bodů, které získáte při rezervaci.

3

Přihlašte se a získejte body!

  • Členské číslo programu
  • Nebudu bydlet v žádném pokoji této rezervace. Tuto rezervaci vytvářím pro někoho jiného.

Zadejte vaše členské číslo pro vámi zvolený program během rezervace. Získáte ten počet bodů, který se vám zobrazí při dokončení rezervace. Je to tak jednoduché!

Začněte zde a zvolte si program: